Inget nytt

Så härligt med solen! Verkar som att det snart ska regna på oss, tur är väl det så inte naturen blir alldeles chockad. Har ingen spännande historia att bjuda på, inte heller filsofiska tankar. Ni får hålla till godo med gamla inlägg, kan rekommendera den om Sufiberättelsen - kungen som fick en ring med inskriptionen Även detta är övergående (maj 2011).
På lördag ska jag ha en helt datafri dag, då ska jag vara färdig med min kurs (kryssa fingrarna för tentan imorgon), och därför ska jag dataavvänja mig. Jag gillar att läsa, att lära mig nya saker, att plinka på datan och bläddra i böcker men allt har sin tid och sina glansdagar :).

Återkommer vid senare tidspunkt. När vet jag inte, i hvert fall inte på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0